Από: Μαρία Πέππα –

Εκτιμώ ότι δεν χρειάζεται να σας πείσω για το πόσο σημαντικός είναι ο βραδινός ύπνος.

Σε περίπτωση όμως που:

• Βλέπετε εφιάλτες
• Στριφογυρίζετε στο κρεββάτι σας κατά την διάρκεια της νύχτας
• Όταν ξυπνάτε ο νους βρίσκετε σε σύγχυση
• Αισθάνεστε ναρκωμένοι, κουρασμένοι ή εξουθενωμένοι

Τότε, υπάρχει μια πολύ μεγάλη πιθανότητα να αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τον βραδινό σας ύπνο.

Ο βραδινός ύπνος είναι κρίσιμος για τη γενική υγεία σας και η επιστήμη συνδέει αρκετά κοινά προβλήματα απευθείας με τον ύπνο, όπως:

• Του ανοσοποιητικού συστήματος
• Του μεταβολισμού
• Των φλεγμονών
• Του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2
• Των καρδιακών νόσων ή εγκεφαλικών επεισοδίων
• Των συναισθημάτων και των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων
• Τον κίνδυνο κατάθλιψης κλπ

Ο ρόλος του ύπνου REM και πώς να τον αποκαταστήσετε …

Ο ύπνος REM είναι μία από τις πέντε φάσεις που βιώνει ο εγκέφαλος των θηλαστικών κατά τη διάρκεια του ύπνου. Οι άλλες τέσσερις φάσεις αναφέρονται ως ύπνος μη-REM (NREM). Αυτές οι πέντε φάσεις διαδέχονται η μια την άλλη κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Κατά τη διάρκεια του ύπνου REM, ο εγκέφαλος είναι πιο ενεργός, τα όνειρα πιο ζωντανά, τα μάτια κινούνται γρήγορα προς διάφορες κατευθύνσεις, η αναπνοή και ο παλμός είναι ταχύτερα και το σώμα έχει ελαφρώς υψηλότερη θερμοκρασία.

Γενικότερα, όσο πιο συχνά ο εγκέφαλος βρίσκεται σε ύπνο REM, τόσο πιο ξεκούραστος είναι ο ύπνος. Πολλές έρευνες έχουν γίνει προσπαθώντας να προκαλέσουν ύπνο REM καθώς πιστεύεται ότι ο ρόλος του είναι καθοριστικός για:

• Tην μάθηση
• Την μνήμη και
Την διάθεση

Η έλλειψη ύπνου REM, θεωρείται μια κιρκάδια ανισορροπία. Με άλλα λόγια μια αποσύνδεση μεταξύ του φωτός, των σκοτεινών κύκλων της φύσης και των ανθρώπινων βιορυθμών. Αν αντιμετωπίσουμε την έλλειψη ύπνου REM σαν μια κιρκάδια ανισορροπία, η ενίσχυση του ύπνου REM είναι ευκολότερη από ό,τι νομίζετε. Πρόκειται για την εξισορρόπηση του σώματός σας ώστε να συγχρονίζεται με τους φυσικούς κύκλους φωτός/σκότους.

Το κλειδί για την αποκατάσταση της κιρκαδικής υγείας είναι η φυσική αύξηση των επιπέδων της μελατονίνης.
Μπορείτε να ενημερωθείτε περισσότερο γύρω από το ύπνο και από τα άρθρα μου Ύπνος ο Απόλυτος Θεραπευτής …, Οι Διαταραχές του Ύπνου μπορεί να αποτελούν σύμπτωμα Κατάθλιψης … 

Είτε είστε εσείς εκείνοι που αναζητάτε την αποκατάσταση του ύπνου REM με τρόπους φυσικούς, είτε θέλετε να βοηθήσετε τους αγαπημένους σας ανθρώπους γνωρίζοντας πόσο υποφέρουν, οι λύσεις που σας προτείνω είναι κάτι παραπάνω από αποτελεσματικές.

Καθοδηγούμενος διαλογισμός για γαλήνιο και βαθύ ύπνο …

Ο καθοδηγούμενος διαλογισμός για γαλήνιο και βαθύ ύπνο, είναι για εκείνους τους ανθρώπους που δυσκολεύονται να κοιμηθούν. Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ύπνο, αϋπνία, άγχος ή οι σκέψεις σας είναι ακατάπαυστες και αδυνατείτε να τις ελέγξετε, τότε ίσως αυτός ο διαλογισμός να αποτελεί μια πολύ καλή λύση για εσάς.

Όσο πιο συχνά και επαναλαμβανόμενα τον ακούτε όταν ξαπλώνετε στο κρεβάτι σας για να κοιμηθείτε, τόσο πιο εύκολα και γρήγορα θα μάθετε πώς να χαλαρώνετε το σώμα σας, να ηρεμείτε τις σκέψεις σας, να χαλαρώνετε τον νου σας και να βυθίζεστε σε βαθύ-βαθύ ύπνο.

Είναι ιδανικός για όλους τους ενήλικες που αναζητούν βοήθεια και καθοδήγηση για την επίτευξη μιας νύχτας αδιάκοπου, γαλήνιου και βαθύ ύπνου έτσι ώστε με ηρεμία και τις μπαταρίες τους γεμάτες από ενέργεια, να μπορούν να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντα και τις δραστηριότητες της επόμενης ημέρας. 

Επιθέματα ύπνου Silent Nights …

Χωρίς ναρκωτικές, χημικές ή διεγερτικές ουσίες, το Silent Nights είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι βελτιώνει την ποιότητα και την διάρκεια του ύπνου. Θα ξυπνήσετε ξεκούραστοι, πιο ενεργητικοί και καλύτερα προετοιμασμένοι για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη ζωή. Για περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ.

epithemata-ypnou-silent-nights-ypnos

www.hypnotherapy4u.gr 

maria-peppa-viothymiki-psyxotherapeia-ypnotherapeia-coach-stress